1 Eylül 2008 Pazartesi

Bir haftaya dair sevgi dolu saatler...

Bütün takımları sevdim ama şu takımları biraz daha çok sevdim:
Kendi okulumun takımı, Boğaziçi. Sevmezsen dövüyorlar:) Ki zaten iki arabadan birinin adını 59R (Rumeli Hisarüstü-Şişli), diğerinin adını 43R (Rumeli Hisarüstü-Kabataş) koymuşlar, sevmeyen ölsün. Formula-g'de üçüncü, Hidromobil'de dördüncü oldular, Hidromobil takımları da pek sevilesi aslında bunların.

İtü bu da, Arıba. Formula G takımı yine. Bu kadar az kişi değiller, aslında baya geniş bir ekip hatta, ama bu fotoğrafları pek eğlenceli olduğu için bunu koydum. Arabalarına geçen seneden beri hiçbir şey yapmadıkları halde yine birinci ve ikinci oldular bunlar-ben Fatih'in (pilot) yalancısıyım. Ama hakkaten süper arabaları, Allah için, hastasıyım. İçimdeki gizli İtü'lü ortaya çıkıyor her Formula G bahsinde.
Yine neş'e dolu bir ekip: Hidroktü. Bana en çok poz veren iki ekipten biri, hidromobilleri belirgin bir başarı gösteremese de en neşeli, en takmayan ekiplerden biri. Gerçi kabul edeyim, bu adamları cümleten gömlekli görünce son gün, biraz yadırgadım. Lan hani neşeliydiniz, takmıyodunuz diyecektim, ama baktım pek bir "takım" olmuşlar, sesimi çıkarmadım.:)

İşte bu da Sakarya Sett, bu da bana en çok poz veren diğer ekip. Gerek futbol maçlarıyla, gerek sponsorlarıyla (fotoğrafta da gösterdikleri üzere), muhabbetleriyle falan, dünya tatlısı insanlar. Formula Gde biraz problem yaşadılar ama kendi klasmanlarında ikinci oldular yine. Gerçi klasmanda 3 takım olduğunu sanırım söylememem lazım şu noktada. Olsun:)

Bütün yarışçıları sevdim ama geçerken poz veren yarışçıları biraz daha çok sevdim:


Buyrunuz:



Bütün öğrencileri sevdim ama poz verenleri biraz daha çok sevdim:

Ve sevdiğim geri kalan her şey:






Bu da her şeyin sonunda ben:


3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

125 koymadıktan sonra arabanın adını ne anlamı var ?! sorarım ne anlamı vaaaar !

operadaki fantom dedi ki...

emir bey, rica ederim tek taraflı bakmayalım.
bana kalsa 559c koysunlar:)

umutcan dedi ki...

ulan hangi gerizekalı yazdı bu yazıları nasıl gökhan özen türk pop müziğinden men edilesi beş kişi listesine girer bunun gözü kör herhaldegökhan özen özeni hiç tanımamış kendi kafasına göre yazmış gerizekalı asıl bu salak men edilsin dünyadan.ben gökhan özen hayranı değilim sadece bu adam ilgimi çekiyor yakında takip edeyorum bu salağın yazdığı gibi değil. diğerleride öyle bu salağın dediği gibi olsaydı o beş kişi bu kadar şarkıları dinlenip sevilmezdi hande yeneri ferhat göçeri sevmem seslerini beğenmem ama buralara kadar gelmeleri büyük başarı.