30 Nisan 2009 Perşembe

Bahar kırılması

  • Yukarıda yaptığım laf espirisini kimsenin anlamadığını ümit ediyorum. Ettim.
  • Taşoda konserlerinin 9-10 Mayıs'a alınmasıdır beni geren. Bu demektir ki bu haftamız stüdyolarla, provalarla geçecek, konserler biter bitmez ohşşş efektiyle derslere falan dönülecek. "İzmir+10 gün+tekrar İzmir+1 stüdyolu hafta" sonrası nasıl toparlayacağıma dair hiçbir fikrim yok.
  • Yoo, yalan söylüyorum, gayet de var aslında.
  • Taşoda demişken, hemen konser saatlerini söyleyeyim. Hatta sevgili programı buraya kopyalayayım ki herkesler faydalansın.
Sanırsam cumartesi günü, pazara kıyasla baya eğlenceli olacak. Saat altıda çıkan Emir Bey, az ama öz bir gösteriyle sahnede olacak, içinde olduğumdan biliyorum:) Jukebox'u hiç dinlemedim, eğlenceli olduğu söylenir, ancak gece Popcore gibi önemli bir rakip var karşısında. Popcore'u da son kadro değişikliklerinden sonra dinlemedim, ama eminim aynı "eğlendirici haller" ile devam etmektedir. Iya waves çook güzel bir reggea grubu, akabinde gelen Flow da Boğaziçi'nin en güzel sound yakalamış gruplarından diyebilirim. Okulun eski hard rock grubu -sanırım artık beste olaylarına ağırlık vermekteler- Vera da eminim hoş bir konser yaşatacaktır. Vera/Popcore ikilisi arka arkaya bir garip olmuş, ama daha önce de bu şekilde çalmışlıkları var, seyirci yadırgasa da gruplar alışık:)

PAZAR GÜNÜ BİZ VARIZ Kİ BAK BAK. Çotank diye göreceksiniz ki dokuza yirmi kala sahnedeyiz. Yeni bestelerden sanırım çalamayacağız zira hem konsere kadarki, hem de konserdeki vakit sınırlı. Onun dışında, bizden önce Lotus var, sevdiğimiz insanlar. Bizden sonra Yora var-ki ne kadar çok sevdiğimi ve saygı duyduğumu bilirsiniz. Bu üç grup dışında pazar gününe dair tek bildiğim grup Yavuz Çetin Project, izlediğim ilk Taşoda konserine duygusal bağlamda çok şey katmış olan bu grup (ağlatmışlardı şerefsizler) iki sene sonra yine sahnede. Eğer kadro değişmediyse mis.

Höhey: Aldığım son dakika haberine göre, daha doğrusu anladığım kadarıyla, Daniska=Charm. İzleyiniz onu da, ihmal etmeyiniz.

  • Dandik yorumlarımla ortamlara neşe saldıktan sonra manyaklar gibi hayal kurmaya başlayan kendimi güzelce bir dövmek istiyorum.
  • Günü şu fotoğraflarla noktalayabilir miyim? Noktalarım bence ki, çekinmem:

İki gerzek fotoğraf+bir hüzün bir hüzün. İşte aradığım lezzet.

3 yorum:

sabloncu dedi ki...

çevirmenin takdirine göre "bahar kırgınlığı" da denebilir. denmese de iyiydi gerçi. veyahut "memba kırılması" neden olmasın? az önce google translate'de arattım, bir sonuç bulamayınca "memba kırılması" öbeğini önerdim google'a, teşekkür etti, eheh.

Emir Bey dedi ki...

benim çeviri yorumum ise bir çeşit dans ritmi, break dansa uygun ritim de diyebiliriz, nedense spring bana hep bir ritm adı çağrıştırdı, ayrıca bir tek emir bey e link vermemeniz beni derinden etkiledi

operadaki fantom dedi ki...

şabloncu: sizin gibiler yüzünden (bu kalıbı hep kullanmak istemiştim, sana kısmetmiş) google translate bir yere gelemiyor kürşat bey:)

emir bey: taşodadaki tarzımızı tam yansıtamayacağını düşündüğümden olabilir. ya da unutmuşumdur. sanırım ikincisi:)