14 Mayıs 2009 Perşembe

8:16

Demiştim ya zamanında sefalet diye, işte bugün üşenmedim ve o sefaletle bütün filmlerin fotoğraflarını çektim, sonra pozitife çevirdim, mavilerini düşürdüm ve saire ve saire. Büfok'un bilgisayarının çökmüş olmasıdır beni bu sefalete sürükleyen, ama Cmena'dan da, Lubitel'den de hoş fotoğraflar çıktı. Gerçi bunları bir film tarayıcıyla tarasak ne çıkar bilmiyorum, zira acı çektim normal renklere kavuşturana kadar, yine de fotoğraf görmek güzel bir şey. Elimde iki film daha var, onlardan ne çıkacak, bakalım.


Bütün bunlara ek olarak, Yora dün pek güzel bir konser verdi Dogzstar'da, üzerine de Seha Can enfes gitti-ki kendisini ilk kez canlı dinlemekteydim, mest oldum diyebilirim. Tabii, Dogzstar hepimizin bildiği üzere fotoğrafçılara grenlerle dolu bir dünyanın kapısını açan, orjinal bir yer, bunu da göz önünde bulundurarak iki fotoğraf eklemekte sakınca görmüyorum beybi. Yo beybi, yoo.

İki haftanın sonunda ilk kez akşam odamda oturuyorum, çok acaip bir his. Güzel ama.



2 yorum:

görkem dedi ki...

rock korosu mu ne bu? arkayı anlamadım, kıyafetten çıkaramadım?? ne bu yav!

operadaki fantom dedi ki...

kendi fotondan bahsediyosan muhtemelen nh önü evlat.