9 Haziran 2009 Salı

Bugün

1- Bugün Ozan Güven'i gördüm, bankamatik sırasında arkamdaydı. Önce emin olamadım, zira televizyondakindan baya daha zayıf, filinta gibi adam, sonra sesinden tanıdım. Buradan genç kızlara sesleniyorum; biliniz ki adam sevimli, harbi sevimli.

2-Bugün 0.3 uç kutusu gördüm studyde, bir garip oldum, özendim mi, meeh mi dedim anlamadım. Ama bunun gazıyla mı bilmem, çarşı kantindeki kırtasıyeden 0.2 Artline alacaktım (zira 0.3'ü hocaya ödünç vermiş, sonra unutmuş, sonra da istemeye çekinmiştim). Tabii ki kırtasiyeciye seslenmeye üşendim, bu macera da böylece son buldu.

3- Bugün fark ettim ki ağır günah alan bir insanım. İsteyen istediği kadar küfredebilir, alınmam. Gerçi günahlarını aldığım insanlar bana teşekkür etsinler len, ne güzel, günahları azaldı, daha güzel bir şey olabilir mi...

4- Bugün tüm ödevlerimin ve sınavlarımın bittiğini söylemiş miydim?

Hiç yorum yok: