19 Haziran 2009 Cuma

İykidoğdunlunapark

Spark kardeşimin bloguna bakarken (kendisi en son tam 365 gün önce bloga başladığından bahsediyordu) birden içime bir merak düştü: Lunapark'ı ne zaman açtıydım ben??? İlk yazıyı, blogu açma amacımı, fotoğrafları, hepsini hatırlıyorum misal, ama tarihini hatırlamam için arşive bakmam gerekti, ve gördüm ki, evet, bugün blogumun doğumgünüydü.

Blogumun doğumgünümü über not ortalamamla kutlamak istedim aslında ama ukalalık olmasın diye yapmıyorum bunu:) Onun yerine, kendisinin doğumgününü, bir aksilik çıkmazsa, bu haftasonu çekeceğim Duman ve Tarkan fotoğraflarıyla kutlayacağım, nihehehehe. Kendisi ne Tarkan ne Duman düşkünü ama olsun, bu 70lerden kalan Neşe Karaböcek plağı bulmak gibi bir şey, bana hitap etmiyor ama değerli/önemli.

Her neyse, başka bir şey daha var. Benim blogumun birinci senesinde en sevgili arkadaşlarımdan, Lemur gitaristi Deniz hatun da blog açmış. Stop motiona soyunmuş, üstelik bu cümle çok feci espiriler doğurabilirmiş, ama bunu yapmaya vakit yokmuş. Bakın bloguna onun.

Ben de babamla piste gideyim, yarım saattir beni bekliyor:).

3 yorum:

alt + 168 dedi ki...

bi gün arayla mı açtık biz blogları balım?

Emir Bey dedi ki...

iyi oluyor böyle severek okuduğumuz bilokların yıllanması elleriniz dert görmesin, über not ortalamasını da merak etmedik değil

Ece Cengiztekin dedi ki...

tesadüfe bak ben de 12haziranda açmışım:)