24 Temmuz 2009 Cuma

Yunanya II


Hayatım bu insanlarla, inanılmaz tatlı bir rutin içinde geçiyor. Arkada Vasilis ile Yorgo, önde Tara ve Vanya. 5 gün olmasına rağmen (zira blogu yazdığım akşam Tara yemekte yanıma gelerek hayatımı kurtardı) sanki aylardır buradayım, ve sanki önümde daha aylar olsa aynı şekilde yaşayabilirim. Her gün sabah kalk, kahvaltı et, derse git, yemek ye, boş zamanın olsun biraz, sonra tekrar derse gir, tekrar yemek ye, tekrar derse gir (ama Yunanca olduğu için anlayama) ve kasabaya in. Kısa vadeli olduğu için mi bu kadar tatlı geliyor onu bilmiyorum, ama dün Tara'yla konuştuk aynı şeyi, çok erken bitiyor her şey, hani 4 günde herkesin toparlanıp evine yurduna dönecek olması çok tuhaf.


Her neyse. İlk animasyon denemelerimi yaptım, pek eğlendim, tahmin ettiğimden daha iyi oldu hatta. Arkaplan renklendiriyoruz bir de. Şimdi sınıfça Kalavrita'yı tanıtan bir animasyon yapacağız ama ne olacak bilemiyorum şimdi:) Ayrıca dün diğer Türkler de geldi, artık bir oda arkadaşım var ve burada bizden birilerinin de olması güzel bir şey.


Ayrıca, şu beş günde öğrendiklerim:

  • Yunanlılar çok tatlı insanlar.
  • Sabahları sıcak su yok. Bunu iki kere buz gibi duş aldıktan sonra öğrendim.
  • Bir süre sadece İngilizce konuştuktan sonra annenizle konuşacaklarınızı bile İngilizce düşünmeye başlıyorsunuz, çok fena bir şey. Oda arkadaşım ben yokken gelirse diye not bırakacaktım yatağına, sürekli İngilizce yazacağımı düşünüyorum, halbuki kız Türk.
  • Bir süre sadece İngilizce konuştuktan sonra Türkçe konuşabildiğiniz ilk kişiyi çok fena kilitliyorsunuz, ben dün bunu gördüm.
  • Yunanlılarla aynıyız lan. Baya bildiğin aynıyız.
  • Beş gündür buradayım, 5 tane Yunanca kelime biliyorum. Yorgo bana Yunanca yazı okutmaya çalışıyor ama olmuyor. "Kalimera, tikalis, kala, ne, ohi"den ileri gidemedim, ama herkes merhabayı, iyi akşamları öğrendi. Ayrıca Vassilis Fransızca anlatıyor, ben İngilizce cevap veriyorum, garip iletişim yolları, naparsın...
  • Şu beş günde 2 Yorgo, 3 Vassilis tanıdım ya, Yunanistan seyahatim anlam kazandı. Dimitri de var, ama onun da bu anlama katkıda bulunabilmesi için en az iki üç tane daha Dimitri tanımam lazım.
Figür 1.a - Yunanistan'ın her yerinde rastlayabileceğiniz normal insanlar; Vasilis ve Yorgo.

5 yorum:

Yargı dedi ki...

Hicbir coklukta Yorgo, bir Yargi edemez, evet..

Sirf egomu yaratmak icin 4-5 tane kullanmak gerekir..

libérateur dedi ki...

süper görünüyor. tadını çıkar. bizim için de eğlen. dimitri vasilli den cok tanya ve vanya tanı. bence.

kyriakos dedi ki...

Nilipek selamla!

Neden söyle güle güle?

I senin müzik oynadığına inanamaz.

Nis senin foto makinandan resmetir!

Kıbrıs'tan sev!


:)

operadaki fantom dedi ki...

All hail to google translate:)

Why can't you believe that I play music, didn't you see any potential?

Love from Athens for now:)

kyriakos dedi ki...

:)

...No i did not see that coming..

it was a real shock!

...i play Sazz!

..

So how is Athens for you;
You like it;

..I am in athens as well right now ...petralona..

hate it..

when are you leaving 4 turkey;