28 Kasım 2009 Cumartesi

Civcivin çıktığı yumurtayı beğenmemesi ve kirpiler

Yaşasın bayram, yaşasın ailelerin toplaşma halleri. Üngör ailesi biraz erken toplandı, zira ailenin 2/3ü turla Beypazarı senin, Eskişehir benim dolaşacaktı. Dün de Hülagü ailesini topladık, hepimizin babaannesi Perran Hülagü'nün evinde. Her sene olduğu gibi toplu bayram fotoğrafı bile çektik.

Aile toplantıları git gide daha değerli ve güzel oluyor yahu. Bayramları sırf bu yüzden bile sevebilirim sanırım.

O değil, her sene olduğu gibi, bu sene de "ooh ne de güzel hasta olmadım, pek de güzel hasta olmadım" derken şimdi burnum akıyor, öksürükler gani gani. İzmir resmen beni bozdu yahu.

Son olarak şu korku filmi tandanslı fotoğrafı ve öncesini de koymak istiyorum. Sarman, kendisine "gel biramı paylaşalım" diyen amcama saldırıyor.

7 yorum:

October Swimmer dedi ki...

salgın var izmirden değil

Ece Şakarer dedi ki...

Nasıl imrendim anlatamam. Kendimi aile fotoorafınıza photoshoplıyabilirim, o kadar. Bizde de vardı bu toplaşmalar ama taa ben çok küçükken. O zaman da çok severdim, şimdi de özledim bak birden gördün mü

tranquíl dedi ki...

belki saldırmamıştır. "olar!" demiştir.

A. Murat Eren dedi ki...

İki fotoğraflık Sarman serisi süpermiş gerçekten :) Klasik!

*celinn* dedi ki...

sarman kısa filmi:)

operadaki fantom dedi ki...

Sarman'daki bira sevgisi bambaşka:)


Ece: Aile toplantılarını biz de seviyoruz hem, özlüyoruz da, bak mesela özlüyorum şu an...

renk dedi ki...

yılbaşında bekliyorum ben bi tane daha zaten :D