15 Kasım 2009 Pazar

Mahogany

Güzel kelimeymiş. Ara ara "mahogany" diyesim var. Hayır, bir anlamı yok bunun, kulağa çok tatlı geliyor sadece. Yazılışı da güzel.

Zorunlu stajlar, ödevler başladı; sabbahlar olmasın sayın seyirciler. Bakın, bu da staj yaptığım okulun rehberlik servisi:

Hayır, vaktim varken yapmak istediğim her şeyi engelleyecek şeylere imza atıp, şimdi hepsinden vazgeçtiğim halde vakit bulamıyorum. Neler yapmak istediğime dair liste hazırlasam beni döversiniz, bilirim.

Bir de bakın bakın bu adamın doğumgününü kutladık:

Cehenemmden çıkan şaşkın Türk...

Lemur'la o kadar toplanamıyoruz, o kadar prova yapamıyoruz ki o kadar olur. Hadi provayı geçtim, Deniz'e ancak rastlayabiliyorum, onda da dürtmekten öteye geçemiyorum.

Yarın prova, öbür gün son sergi açılışı (son dediğim de ikinci, ahah), sonraki gün bir nefes alırım sanırım, sonra 7pf2p...

Ayhan geliyor. Haftaya da ben gidiyorum. İzmir'i özledim.

Bu da böyle anlamsız bir yazı oldu.

Hiç yorum yok: