30 Kasım 2009 Pazartesi

PUNISH MY HEAVEEN

Canım metalci kardeşim,
Gerçekten lafım dinlediğin müziğe yahut tarzına değil.
Ama bil ki, dinlediğin müziği bütün otobüsün duymasını sağladığın zaman hiçbir primin olmuyor, üstelik kendi kulaklarına zarar veriyorsun kuzucuğum. Otobüsteki kızlar falan sana bakıp "Vay, ne kadar asi çocuk, adeta cayır cayır metal dinliyor, kimseyi de umursamıyor, sanki topluma başkaldıran bir ifadesi var" demiyor. Evet, bir an otobüste Punish My Heaven girişi duyunca nostaljik bir mutluluk yaşadım, ama 10. saniyesinde değiştirdin zaten onu da.

Mesela bana sorar mıydın bilmiyorum, ama sorsan bu tişörtle daha çok prim yapardın...

Hem madem hep beraber dinleyecektik, neden o kadar para verip mp3çalar aldın ki evladım? Pilli bir kasetçalar da işini görürdü?

Dipnot: Yanımızdakinin dinlediği müziğe baktığımız doğrudur. Hatta çevremizdekilerin dinlediği müziğe baktığımız ve hatta buradan önyargı çıkardığımız da doğrudur. Ama şu da var ki, eğer dinlenen müzik çevrenin gözüne sokulmaya çalışılıyorsa bunun da farkına varırız ey dostlar. Yapmayın etmeyin, çevrenizi salak yerine koymayın.

2 yorum:

tranquíl dedi ki...

ben bugün bunu kırdım. ya da kırmaya çalışmanın adımlarını atmaya çalışıyorum. yani şey, önyargılama kısmını kırmaya çalışmaya başladım. hala mp3 player ekranı dikizliyorum, hala kulak kabartıyorum, ondan vazgeçecek diğilim de, ama belki sonrasındaki burun kıvırma refleksini yenebilirim yavaş yavaş eğitirsem kendimi. bakiyim artık... niye böyle ahlak kaygılı bişey olup çıktıysam onu anlayamadım da, yani ne bileyim belki "o da insan"dır. falan.
o değil de annem mp3 player ve kulaklığımı yıkamış bir güzel makinede, çok fena yastayım. yani koskoca o yolu, evet o mp3 player röntgenlediğim o yolu müzik dinlemeksizin geldim ve inanır mısın dehşet midem bulandı. olmazdı hiç. playera gene fazla yanmıyorum da kulaklık bağrımı deliyor düşündükçe. bröfz böfz yapıyo bas seslerd... ay konuşamiyiğim dah...
hığıı.....

operadaki fantom dedi ki...

ya ben onu fakir bir bölgedeki okulda dersimsi bir şeyler verirken, çocukların en sevdikleri şarkıcılara "ismail yk, hepsi" dedikleri yerde bıraktım aslında. bıraktım değil de, "ya o da dinlenebilir, olabilir, tercihtir" dedim. ama benim yazıda bahsettiğim bambaşka bir şey, dinlediğin şeyi gerçekten keyif almak için dinlemiyor, giydiğin şeyi de sevdiğin ya da içinde kendini iyi hissettiğin için giymiyor, yaptığın her şeyden bir prim almayı amaçlıyorsan orada bir problem var:)

geçmiş olsun lan. mp3çaların yıkanması çok kötüymüş... allah kolaylık versin...