18 Mart 2010 Perşembe

Spreadable Cheese

Şekil 1.a - Tecavüz anı

Geçen cumartesi yine Ankara'da, yine Dib sahnedeydik 7pf2p olarak. Uzuun yollar, seviyesiz geyikler, kuzu kuzu etler, kabak tatlıları (işte aç bir insan olarak bu noktada kontrolden çıkabilirim), sis, yorgunluk, hastalık, portakal ve cacık derken sağ salim İstanbul'a geri geldik.


Her zaman söylerim, yine söylüyorum, Dogs çalışınıza kurbanım sizin. Evet, yorgundum, evet, hastaydım ve hatta sahnede artık dayanamayacak hallere yaklaşıyordum, ve evet evet, şarkı 20 dakikaydı. Ama olsun, kurbanım.


Bütün bunların dışında bölüme karşı tekrar olumlu duygulara gark oluyor ve bunun her dönem yaşanan gereksiz buhranlardan biri olduğunu düşünüyorum. Ve hatta hareketsizliğimden ve tembelliğimden bile bir nebze kurtuluyor olabilirim. Her dönem başı "bu sefer gerçekten hiç keyif almıyorum okuldan" dedikten üç hafta sonra okul şekil almaya başlıyor, ve ben her dönem başında, bunun her dönem başı yaşanan bir rutin olduğunu anlamıyor ve olayı ciddiye alıyorum. Böyle de zeki bir insanım.

Bir yandan, işbu (şu anda canımı sıkmayan) kısırdöngüler içinde, geçtiğimiz iki yılın farklı dönemlerine dair bir şeyler ortaya çıktığında hoşuma gidiyor. Hatta direktman Fatih'e teşekkür ediyorum sanırım buradan, hatırlattığı için.

Geçmiş bir yana, resmen acıktım yahu ben.

Hiç yorum yok: