10 Temmuz 2011 Pazar

Umut

Bir önceki blogda, Emir Bey ile bir takım serserilikler peşinde koştuğumuzu yazmış, karşılığında Emir Bey'den söz konusu serseriliklerin yayınlanmış olduğu yorumunu almıştık. Tabii ki aslında hala tam bir internet bağlantısına sahip olmayan Nil İpek Hülagü, videoyu adamakıllı seyredememiş, ama feysbukta paylaşmaktan çekinmemişti. Şimdi biraz daha blog yazılabilir bir bağlantı ile burada da paylaşacaktı...

Aylar önce çok sıkıldığım dönemlerde bir nakarat yazmış, ancak devamını getirememiş ve Emir Bey'e "hocu ben bunun önüne arkasına bir şey koyamadum ya" şeklinde serzenmiştim. Emir Bey de durur mu, yapıştırmıştı cevabı; hemen bir söz ve müzik yazıvermişti öncesine. Ve tabii ki bu şekilde konuşulan her şarkı gibi havada kalmış, ve unutulmuş, elektronik posta kutularında tozlanmaya yüz tutmuştu.

Sonra ne oldu? Kayıt yapmak için bir araya gelindi, aniden bu şarkı akıllara geldi, çeşitli düşünce efektleri içinde "aslında iyi olur yahu" denildi, ve Mert Dikmen ile Haluk Can Dizdaroğlu'nun katkılarıyla aniden ses ve video kaydı alındı...


Sözler ise şu şekilde:

Hep hayaller kurdum
İnandıkça yorulduğum
İstediğimle sonuçlar uyuşmadıkça
Başladım korkmaya, duruldum...

...Belki tüm bu hayaller birden bir gün biter
Gerçekleşme ihtimali olmadan tamamen unutulup gider
Belki işte rahatlar ruhun hiç kalmayınca umudun
Ve güzel bir rüya gördün diye kötü geçmez bütün günün.


Dipnot: Pek keyifli bir kayıt oldu efenim bu, hatırladıkça şarkıdan çok kayıt anlarından mutlu oluyorum. Mert'e, Can'a bu güzel çekimler için, Ali Bey'e sabrı ve bizden esirgemediği sesi için çok teşekkür ederim. Bir de Emir Bey'e büyük teşekkür, sizinle söylemek büyük zevk efenim.


2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

Yok artık, estağfurullah, o zevk külliyen bana ait!

ayhanores dedi ki...

bildiğin başarılı... makak buna da bi yorum getirebilir bak bilesin (: çok sıkılırsak falan bi ara, belki. ne zaman çok sıkılmıyoruz ki diye soracaksın, sorma (: