7 Ekim 2011 Cuma

Kahvesever



Önce hemen hatırlayalım, Coffeelovers Maastricht'in açtığı yarışmaya yukarıda görmüş olduğunuz fotoğrafla katılmış, ve hatta bir yıllık ücretsiz kahve hakkı kazanmıştım (acaba kazandığımı buraya yazmış mıydım?).

Bugün (ki gerçekten çok keyifli ve güzel bir gün) ödülümü almaya Coffeelovers'a gittim. Aslında beklentim oldukça düşüktü, zira içebileceğim kahvenin sadece filtre kahve olduğu ve kahveleri ancak öğrenci işlerindeki şubeden alabileceğim gibi dedikodular dönüyordu, ancak şubedeki iki hanımkızımız beni büyük bir tezahüratla karşıladılar. Tezahüratı bırakın, öyle bir gaz verdiler ki ("Sen ne kadar değerli bir şey kazandığının farkında mısın?", "Resmen baya kâr ettin!", "Seni çok kıskandık biz yaa...") adeta sayısal lotodan 6 tutturmuş havasıyla çıktım öğrenci işlerinden.


Aşağıda fazlasıyla sevimli paketimi, ve paketin içindeki çogzel şeyleri göreceksiniz. Maastricht dolaylarına gelirseniz kahveniz benden. Ayrıca evet, bugün ilk ücretsiz kahvemi de içtim, çekinmedim:)




3 yorum:

Adsız dedi ki...

ya görsel olarak çok güzel duruyo gerçekten ama bi manasını açıklasanız bu fotoğrafın. sabah deprem olmuş posterlerin arasında kalmış bir kız mı var ve yataktan neden balık avlar gibi fincan avlıyo kalkıp yataktan ya da mutfaktan alamıyo mu fincanı

operadaki fantom dedi ki...

Ne desem bilemedim:)
Bence hayal etmek için bu kadar düşünmeye, altında bir mana aramaya gerek yok. Herhangi bir rüyada, hayalde, herhangi bir algı yanılsamasında çizgili yorganları deniz, posterleri yelkenli olarak düşünmek, kahve seven bir insan olarak bu denizde fincan avlamak mümkün. Bunu düşünebilmek (görsel olarak) için gözleri kapatmak, gerçekleştirebilmek için de biraz malzemelerle oynamak yeterli-bence.

Adsız dedi ki...

böyle düşününce çok hoş geldi gerçekten. sanırım hayal gücüm biraz körelmiş. tekrar kutlarım sizi