23 Şubat 2013 Cumartesi

Spam olmaya 5 kala

Hayatımızdaki ani gazlar olmayaydı halimiz niceydi sayın seyirciler. Gerçi burnumuzun battığı çamurlu su birikintileri de hep bu gazların sonucu, ama şimdilik bunu düşünmemek daha iyi sanki. Şimdilik işte her şeyin iyi, güzel adımlar olduğunu düşünmek lazım.

Nitekim, her ne kadar "Emir Bey'in gazına geldim" desem de , gayet, ve resmen kendi oturduğum yerde gaza geldim, Emir Bey'in çıkamayacağı konsere kendi bestelerimle çıkmaya karar verdim. Gerçi bu karardan dönmem muhtemelen yaklaşık on iki dakika alırdı, işte o noktada Emir Bey ve Ali Bey ara gazları eksik etmediler sağ olsunlar. Bir sonraki adımda kendime facebo sayfası açmaya bile ikna ettiler -ki bunca yıl dalga geçtiğim, mantığını ve işlevini anlamayı reddettiğim o sayfalardan birine ben de sahip oldum. Evet, selebritilikte adeta dnya deviyim.




Bu sayfaya facebook.com/nilipekseveriz adresinden ulaşılabiliyor, böyle de megaloman bir insanım. Çarşamba günü ise adeta ciğerimizden bir parça olan Ozan Tekin ile 60m2deyiz. Biraz acemiyiz, ama nasıl hevesliyiz. Facebookta yolladığım davetiyeler falan hep bu hevesten, ama git gide spame dönüşürken biraz da utanmıyor değilim. Uzun vadede abartmayacağım, söz, hep ilk konser heyecanından.

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

sakin ol şampiyon