7 Şubat 2013 Perşembe

Yeşil Çay ile Rakı arası bir nokta

Dün gece Dunia'da Emir Bey ile datlı bir konser verdik, eşlere dostlara muhabbetlere boğulduk. Tabii konser fotoğrafı yok elimde, zira her ne kadar zaman zaman sahneye makinayla çıkacak kadar aymaz bir görüntü sergilesem de bu cümlenin devamını bağlayamadığım için işte sonuç olarak fotoğraf yok şimdilik.

Lakin öncesi mevcut, misal Dunia'ya kadar gelip konsere kalmayan, "mieeh geç kalmieeem" deyip giden bir kuzenim Renk, ilk Kadıköy tecrübesini bu vesileyle yaşayan ve konser sonuna kadar bize eşlik eden arkadaşımız Alper var.

Şok olmayı adeta hobi haline getirmiş kuzen Renk.

 Rakı candır.

Alper yeri geldi mi serseri, yeri geldi mi son derece Japon bir insandır.

Bir de konser sonrası muhabbetleri var. Alkole değil, ama şu muhabbetlerin kendisine bağımlı olabilirim git gide, korkuyorum.

Ev sahibi Can Bey, ki kendisi kahvede dünya devi.


Ne güzel insansın sen Asena.

Bugün ise Mabel Matiz ile Power Garage için Aşk Yok Olmaktır adlı güzide şarkıyı kaydettik. Oooh, görselli işitselli. 14 Şubat'ta yayınlanacak video, Sevgililer Günü şerefine.



Yarın da 7pf2p olarak Ntv'de Yekta Kopan ile canlı yayındayız, saat 23:00'dan itibaren. Oooh, çalmalı söylemeli.

Dipnot: Kamera, fotoğraf makinası kullanmakta dünya deviyim (ahahah), aynı cihazlar bana yöneltildiğinde dünyanın en saçma sapan insanına dönüşüyorum. Yok, yani gerginlik değil mesela, ne yapacağını bilememek de değil, ama kontrolsüz bir şekilde zırvalamaktan bahsediyorum. Böyle televizyonlarda çok ahkam kesmişliğim, çok anlamsız şeyler söylemişliğim var, neyse ki montajla kesiyorlar.


Bugün de Power Garage'da dibimde kamera bitince mikrofona mı çarpmadım, şarkı sözünü yanlış mı söylemedim, saçma sapan kafa mı sallamadım... Neyse ki menzilden çıkınca mantıklı davranmaya devam edebiliyorum, yalnız yarın geceden değil ama yarın geceki halimden baya korkuyorum.

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

Renk Hanım'a ihtarname yazdım, adresine yollanacak.

operadaki fantom dedi ki...

Gelmiş bugün ama kapıyı açmamışlar, galiba ulaşmadı sayılıyor bu durumda..

renk dedi ki...

:( bi dahakine kalcam süper yorgundum gec kalmiyim dedim ondan, alper efendi sagolsun iyi gezdik avrupa yakasina falan gectim cok gerekliymis gbi...