16 Haziran 2014 Pazartesi

Her koyun

O günü nasıl tarif edeyim bilemiyorum. Aslında tarif etmeye çalışmamak en iyisi, ama sırf sonra buralara baktığımda o heyecanı hatırlayayım diye belli şeylerden belki bahsetmek lazım. Misal konser öncesi, misal karnım guruldayacak korkusu, misal herkesin aynı heyecanı taşıdığını görmek, misal, ne bileyim, takip eden iki gün boyunca sırıtarak gezmek.



Of çok güzeldi. Herkes çok güzeldi. Herkesle aynı sahnede olmak çok güzeldi.

Bunlar da o akşamdan fotoğraflar (8 Haziran). Benim ve Barlas'ın fotoğrafı yok, Barlas'ı uzaktan izlediğim için, benim ise işte elim doluydu sahnedeyken (mieh mieh mieh).








3 yorum:

Adsız dedi ki...

Nilipek Hanım zamanında cyristal ship, proud mary, sunny afternoon kayıtlarınızı yüklemiştiniz. ne kadar aradıysam da bulamadım blogunuzda zahmet vermezsem yeniden yükleyebilir misiniz. mükemmel söylediğiniz ve benim için en önemli müzik parçalarındandı. sevgiler

operadaki fantom dedi ki...

Selamlar! Söz konusu kayıtlar ahanda şurada:
http://aysegulnazcan.blogspot.com.tr/2011/01/ill-be-your-personal-penguin.html

Yani oradaki kapak fotoğrafına tıklarsanız indirebiliyorsunuz. Umarım yardımcı olabilmişimdir:)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nilipek Hanım. Bazen yüksek sesle benim de çalarken söylemeye çalıştığım, zevk aldığım bu şarkılar bilgisayar çökünce gitmişti. Başarılar dilerim